Wij zijn altijd op zoek naar sponsoren.

U kunt ons helpen door sponsor te worden van het Zwingkoor. Uiteraard stellen wij als koor hier iets tegenover. Te denken valt aan vermelding van uw bedrijfsnaam op de website, in het programmaboekje en/of vermelding tijdens een optreden. Maar ook het verzorgen van een optreden van het Zwingkoor in uw bedrijf of instelling behoort tot de mogelijkheden. De tegenprestatie die wij leveren voor de financiële of materiële ondersteuning van ons koor vindt altijd plaats in overleg met u als sponsor.

Wilt u sponsor worden dan verzoeken wij u deze sponsorovereenkomst in te vullen en te versturen naar Secretariaat Zwingkoor, Rondhuisstraat 12, 7602 HM Almelo of per email te verzenden naar zwingkoor@gmail.com

Hebt u hierover nog  vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.