13 februari 2020

Vandaag moeten we al op tijd verschijnen, om 19.00 uur, want het is de jaarvergadering. Het bestuur heeft het, zoals we gewend zijn, weer goed voorbereid. Met behulp van een PowerPoint presentatie doen zij verslag van het afgelopen jaar en geven een korte vooruitblik voor dit jaar.

Na een uur is de vergadering ten einde en gaan we naar de repetitieruimte. We zien dat Johan er ook is. Wat fijn, hij is onze nieuwe pianist en daar zijn we maar wát blij mee.
We moeten meteen flink aan de bak met het nieuwe nummer. Iedere stemgroep krijgt de volle aandacht voor haar eigen partij. Tot aan de pauze zijn we er mee bezig.

Na de pauze doorlopen we het eerste gedeelte van ons concert op 5 april a.s. Compleet met choreografie. Een soort tussenstand is het, kijken hoever we zijn. De conclusie is dat we al mooi een eind op streek zijn, maar er is nog genoeg werk aan de winkel. Geen probleem, komt goed.

Volgende week is het voorjaarsvakantie en 20 februari zijn we weer present!