17 november 2022

Vandaag hebben we een adspirant koorlid in ons midden. Ze komt een repetitie meemaken en misschien (hopelijk) vindt ze het zo leuk dat ze zich bij ons voegt. Altijd leuk om een nieuw koorlid te verwelkomen.

Na de stemopwarming met het nummer Today Is A Wonderful Day gaan we verder met de nieuwste aanwinsten Can You Feel It en Perfect. Deze nummers worden kritisch doorgenomen en daarna stomen we door naar de medley van ABBA. Ook daar begint het vele oefenen zijn vruchten af te werpen. Voor we het weten is het alweer tijd voor pauze.

We kletsen even heerlijk bij en keren weer terug naar de repetitieruimte.

Tini haalt het bord met ons logo tevoorschijn en vraagt ons om achter Jorn te gaan staan voor een groepsfoto. Het is de bedoeling om die foto te plaatsen op de website Almelo Actief. Dit is een platform voor sportieve- en creatieve activiteiten in Almelo.
Gelukkig dat we vanavond een adspirant koorlid in ons midden hebben, die maakt een aantal foto’s van ons. Het mooie is dat we deze foto toevoegen aan ons eigen verzameling. Om een goede foto te maken heeft ook nog wel wat voeten in de aarde. Op enig moment begint iemand te zingen en dat werkt aanstekelijk. Dat zorgt voor veel vrolijkheid en dat zie je duidelijk op de foto. Maar wat jammer, de foto is niet scherp, maar zal in ieder geval wel geplaatst worden op de beginpagina van de website, want hij is té leuk!

Grietje neemt hierna meteen het woord. Zij heeft regelmatig contact met Nyanda. Zij is onlangs bevallen. Nyanda bedankt het koor voor de vele felicitatiekaarten en het cadeautje dat zij van het koor mocht ontvangen.

Hierna beginnen we dan echt met deel twee van de repetitie en dat wordt eerst Leun Op Mij. Die zit er nog goed in. We nemen de kerstnummers door die op het programma staan voor onze optredens.
Het was een goeie en zoals meestal een gezellige repetitie.

Tot donderdag!