18 maart 2023 workshop

Yes! Deze zaterdag is er weer een extra repetitie met de band. Vandaag zijn Dirk de bassist en Gerrit die de autocue bedient er ook bij. We hebben ruim de tijd, van 10 tot 2 uur.

De hele setlijst voor het concert staat vandaag uiteraard op het programma. Afgelopen donderdag zijn met Judith nog een paar kleine aanpassingen in de choreografie gedaan die we vandaag nog fijn kunnen oefenen.
Net als vorige week zaterdag zijn we op tijd klaar met het eerste gedeelte van de setlijst en staat de lunch al klaar. Heerlijk! We hebben trek want er is hard gewerkt.

Na de lunchpauze komen we weer in de repetitieruimte, de bandleden zijn er nog niet. O jee, het drumstel lonkt wel heel erg naar Grietje en ze kan dan ook de verleiding niet weerstaan. Snel kruipt ze erachter en toont heel bescheiden haar kunsten. Niet gek, hoor!

En dan stroomt de ruimte weer vol en ieder staat weer op z’n plek als we gaan beginnen aan deel twee. Dit blijkt ook voorspoedig te gaan, er zijn natuurlijk altijd wel ditjes en datjes, maar toch, im Grossen und Ganzen, zoals de Duitsers zeggen, mogen we tevreden zijn.

En zie, ook hier zijn we voor de geplande eindtijd klaar. Het is echt kicken met zo’n band erbij. Aan de autocue moeten we duidelijk wennen, je bent geneigd steeds naar de tekst te kijken.

Hoe het allemaal gaat klinken en eruitziet? Laat je 1 april verrassen, er zijn nog tickets te koop voor het concert. Bestellen kan met de QR-code, lekker gemakkelijk. Even scannen met je camera op je mobiel en je wordt automatisch verder geleid.

Fijn weekend!