19 november 2020

We hadden een opdracht voor vanavond. Verschijnen in kerstsfeer want er komt een stukje tekst in Almelo’s Weekblad en daar moet een kerstfoto bij. Dus iedereen de zolder op, de kasten voor een ‘kerstige’ foto. En zie, wat is het goed gelukt. Een bonte verzameling van kerstverlichting, kerstbomen, kaarsen, kerstmutsen en kerstslingers komt allemaal voorbij.

Bij ‘binnenkomst’ in ZOOM worden de kerstsferen bewonderd. Een aantal heeft een kerstslinger om gedaan en zij hebben allen één ding gemeen. Last van kriebel in de nek!
Gelukkig kondigt Nienke aan dat ze de foto gaat maken, dus goed zitten, lachen en vooral niet praten, want anders komt je naam in beeld en dat is niet de bedoeling. Na een paar shots is de foto gelukt. Het ziet er feestelijk uit. Zo, de versiering kan af. Even de kriebel weg krabbelen en we zijn klaar voor de repetitie. Te beginnen met Lax Vox, een fijne opwarmoefening.

De kerstnummers zijn daarna aan de beurt. Er wordt aan een online kerstoptreden gewerkt dus moeten de puntjes op de i.

Als dit gedaan is gaan we verder met de liedjes voor het concert. We gaan er nog steeds vanuit dat wij volgend jaar een concert kunnen geven. De datum is zondag 25 april 2021 in het Kulturhus Borne. Dat zou toch een cadeautje zijn als dat zou lukken! We wachten het af, niets is nog zeker in deze coronatijd.
We blijven wel oefenen, want de kracht zit in de herhaling.
Nog steeds in kerstsfeer sluiten we de avond af.
Fijn weekend en blijf gezond!