24 juni 2021

De vakanties zijn in aantocht en dat is te merken. Menig koorlid zit al met de caravan ergens in Nederland op de camping, of is onderweg naar Frankrijk. Maar de overigen komen vol enthousiasme weer samen zingen achter De Driehoek.

Irma en Mari-Anne zijn al druk bezig met het installeren van de piano en de versterker. Alle snoertjes zitten op de juiste plek. Maar dan geeft de laptop van Nienke geen geluid.  ???? Na enig speurwerk blijkt de hele installatie niet aangesloten op het stroomnetwerk. Nog één kabeltje en we kunnen starten.

Wilma heeft helaas moeten besluiten om afscheid te nemen van het koor. Simone komt vanavond kijken of ze het leuk vindt om de sopranen te komen versterken. Ze zingt uit volle borst mee.

We starten met “You ‘ll know my name”. Het is al snel duidelijk, dat we die lang niet meer met elkaar gezongen hebben. De noten zitten er wel in, maar de intonatie en timing kloppen nog niet overal. Het gevolg is, dat het niet als één geheel klinkt. Met extra aanwijzingen en tips van Nienke gaat het al snel een stuk beter.

Na “Royals” en “Havana” zit de tijd er al weer bijna op. Op de muziek van “I wish” swingen we weer naar huis.