Blog 8 juli 2021

Vanavond verzamelen we ons om 8 uur bij Bistro Restaurant Kampkuiper voor de afsluiting van het koorseizoen 2020/2021.
We zitten in een grote kring heerlijk buiten en beginnen met koffie en petit fourtjes. Tot onze verrassing worden we ook nog door Greet en Sanny voor hun verjaardag getrakteerd op slagroomsoesjes. Dankjewel dames en nog gefeliciteerd.

Onze voorzitter Tini geeft in het kort weer wat voor een bijzonder jaar het was. We hebben de laatste 3 weken nog fysiek samen kunnen repeteren en dat voelde goed. Hopen dat die situatie zo blijft voor het komende seizoen. Tini bedankt ons voor de inzet en benadrukt de extra inzet van Nienke voor ons koor. Zij bedacht iedere week wel weer iets nieuws voor ons om de zoomrepetities ‘door te komen’, want zoomen is verre van ideaal. Ook heeft ze het toch maar voor elkaar gekregen om met ons een nieuw nummer in te studeren. Dat is nog niet helemaal af, maar een goede basis is gelegd. Als dank overhandigt Tini aan Nienke een geschenkpakket. Gerda van de Lief en Leed heeft daar voor gezorgd. Samen met Karen regelen zij dat altijd fantastisch.

Nienke bedankt het koor, de periode van rust is nu heel fijn en na de vakantie ‘gaan we weer vol enthousiasme van start’, zegt ze. Ons eerste optreden staat gepland op 19 september in de stad. In 2022 vieren we het 30-jarig jubileum en daar maken we een feest van, zegt Tini breed lachend.

Het bestuur lijkt onvermoeibaar want zelfs op zo’n laatste avond moet er nog kort vergaderd worden. Al met al is het een gezellige en geslaagde avond. Aan het eind wensen we elkaar een fijne vakantie en gaan met een goed gevoel naar huis.

Fijne vakantie allemaal, blijf gezond en tot 26 augustus, de eerste repetitie!